wtorek, 25 października 2011

Kurtki na zimę , part 2

Cześć : ) Ja oczywiście chora jestem , kurcze a taka ładna pogoda za oknem , aż chcę się wyjść ... Ale muszę zostać do końca tygodnia w domu ;x A Wy zdrowe? Mam dla Was kolejną część kurtek i zastanawiam się czy nie będzie kolejnej części , a Wy jak myślicie ?


coats 1


Kocham tą niebieską ♥


coats 2



+ Która się Wam najbardziej podoba ? : )

++ Bardzo pilne , czy ktoś ma z Was na sprzedaż doga niemieckiego lub husky ? PISZCIE : something_out_of_nothing@onet.pl

+++ Jeśli macie jakieś pytania , piszcie.

++++ Potrzebuję kogoś , kto mógłby robić nagłówek , potrzebuję zmian ; )


Kiss : *

10 komentarzy:

  1. super, podobają mi się wszystkie :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta niemiecka naprawdę jest świetna. Tylko obawiam się, że jest krótka, przez co może być trochę zimno w plecy..

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie sie podoba większość, tylko nie wiem czy są ciepłe..jestem strasznym zmarzlakiem.;-<

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ostatnia brązowa ma piękny fason i podkreśla talię :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się najbardziej podoba ten malinowy płaszczyk nad drugim obrazku i 6 ta czarno-grafitowa kurtka z tymi guziczkami , Słodka :D Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. z pierwszych to 3 i 5 a z drugich wszystkie <3 właśnie szukam czegoś na zimę ale nie mogę się zdecydować tyle piękności w tym sezonie:) pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna niebieska, beżowa i czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z pierwszego zestawu 5, ale moja jest czarna :)
    większość jest piękna :d

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 5 z drugiego zdj jak dla mnie najlepsze ;)
    Ta niebieska też jest super . Ma takie żywe kolory i rzuca się w oczy :)

    Zapraszam do mnie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń