sobota, 19 listopada 2011

Sukienki

Heej ! Chciałabym Was baaardzo przeprosić , że tyle nie pisałam , ale po prostu mój plan dnia głównie ogranicza się do nauki ; / Najgorsze jest to , że praktycznie jak wychodzę do szkoły jest ciemno i zaraz do przyjściu do domu też jest ciemno , i własnie za to nienawidzę jesieni/zimy. Ja chcę lato ! Dobra koniec marudzenia : ) Mam dla Was kilka sukienek, które coraz częściej można zobaczyć .. Ogólnie to co o nich sądzicie? Osobiście bardzo mi się się podobają , ale raczej nie kupię , bo nawet nie miałabym jej gdzie założyć..





( sukienki od McQ wiosna/lato 2012 )



( zdjęcie z gali Ema , możecie je też zobaczyć w poście niżej )



( Sukienka od Sebastiana Szrajbera )


+ Zapraszam do komentowania
++ Jeśli macie jakieś pytania piszcie :
+++ Pilnie potrzebuję kogoś kto mógłby zrobić mi nagłówek - pilnie potrzebuję zmian !

4 komentarze:

  1. ładne :)
    ii też bym sobie nie kupiła takiej , bo nie miałabym gdzie jej założyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te sukienki , jednak ja bym źle się w takiej czuła . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog. Zapraszam do mnie http://1tocokocham.blogspot.com/
    A jeśli chodzi o sukienki to według mnie najładniejsza jest pierwsza z prawej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. NN na moim blogu! Serdecznie zapraszam! ;d

    OdpowiedzUsuń