sobota, 20 sierpnia 2011

Shoes

Cześć kochani! Bardzo , bardzo przepraszam że tak długo nie pisałam ale jakoś tak wyszło ;) I dziś obiecuję , że będę do Was częściej pisać , postaram się ..

A dziś mam dla was buty , których sama nie mam ale chętnie weszłabym w ich posiadanie . A wy co o nich sądzicie? Zwłaszcza o tych ostatnich , bo szczerze mówiąc nie widziałam ich jeszcze w Polsce ..

















+ Konkurs jednak został przedłużony do końca wakacji : )
++ Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące bloga lub mody , piszcie : something_out_of_nothing@onet.pl
+++ Osobę , która robi mi reklamę na zapytaj.pl proszę żeby do mnie napisała ( kocham cię < 3 )
Buziaki : *




7 komentarzy:

  1. Buty moim zdaniem są okropne, ale to jest moja subiektywna ocena. Wszędzie je widzę i na nie patrzeć już nie mogę!! Koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się pierwsze z szerokim obcasem, jednak jakoś na swojej nodze nie potrafię się do nich przekonać :)


    dodaję do obserwowanych :)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne <3

    cudowne <3

    http://oficcialblogolka-olka-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te buty <3 tych ostatnich nie widziałam też... ale też szczególnie mi się nie podobają :)
    Zapraszam do mnie na blooooga ;
    cryofclam.clogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W notce z 8 lipca zamieściłaś stylizację która jest świetna. Gdzie można dostać tą koszulkę i pierścionek ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ lity są w Pl:) oryginalne na allegro, a podróby chociażby na stylowebuty.pl:)

    OdpowiedzUsuń