poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Konkurs

Tak jak Wam obiecałam dziś napiszę coś konkursie . A więc może zacznę od najważniejszego : nagrody ; ) Pomyślałam , że mógłby to być naszyjnik z sową ... Co o nim sądzicie ?



Aby wsiąść udział w konkursie wystarczy :
- Dodać mnie do sieci znajomych "OBSERWATORZY"
- W komentarzu pod tą notką napisać swojego maila wraz z wiekiem + dopisać do czego byście ten łańcuszek założyli : )
- Napisać na swoim blogu , ze bierzecie udział w konkursie i podać link .
- Czekać do 20 sierpnia - końca konkursu

Łańcuszek wyślę pocztą : )

Buziaki ; *

19 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za wszystkich :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej! Ten naszyjnik jest świetny ;) Chcee go!
    mój e-mail: rola11@o2.pl
    wiek: 15 lat

    Założyłabym go do: szara bokserka, pomarańczowy blazer, czarne rurki i szpilki w kolorze nude albo poprostu czarne conversy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BLOG!!:)
    ZAPRASZAM DO MNIE

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, świetny ten łańcuszek z przyjemnością wezmę udział..:)
    e-mail- oliwia-25.07.98@o2.pl
    Wiek- 13 lat.
    Ubrałabym go do do kombinezony w kolorze nude
    żeby zobaczyć o jaki mi kombinezon chodzi tu masz link http://img.szafa.pl/ubrania/0/006551550/1310892829/xs-xxs-kombinezon-topshop-34-bezowy-nude-zip-short.jpg Natomiast ten akurat pod linkiem kombinezon jest trochę mniej stylowy ale chodzi mi o kombinezon w kolorze nude do tego ten piękny i uroczy wisiorek.. iii do tego buty z monashe http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTz0VreSql8ELCLqi50hb2_WOQ-W7uVcEHoD9qZhd1h8rYddJq0zA

    To tak dodaje się do obserwowanych jako OllyKrakowczyk
    Ale gdzie można sie dodać bo nie wiem.?


    A link do notki o wisiorku- http://ollykrakowczyk-ollyoliwiaomnie.blogspot.com/2011/08/kochani-jest-konkurs-ja-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. o już dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję ;p

    Aenariona@o2.pl
    lat: 20 sierpnia już będzie 18 ;p

    Założyłabym go do:
    buty:szpilki, czarne, na koturnie
    spodnie: klasyczne czarne rurki
    bluzka: biała bokserka
    Do tego czarna marynarka z podwinietymi rękawami 3/4
    dodatki: małe kolczyki wkrętki jakieś, 2 bransoletki srebrne, cienkie i jakiś duży pierścionek(chyba czarny duży kamień-kwadrat- z cyrkoniami dookoła)
    Paznokcie: nude(miss selene109) albo french(miss sporty-french manicure różowy+ bell french manicure biały)
    Włosy związana wysoko w kucyka i mocny ciemny makijaż.

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. susuanne@wp.pl
    mam 15 lat (:
    Założyłabym ten naszyjnik do luźnej bluzki w kolorze nude łącząc ją z ciemnymi spodniami bądź bardzo jasnymi marmurkami i czarnymi koturnami. Jako dodatek dałabym skórzaną torbę z h&m (: Zostawiłabym włosy rozpuszczone i delikatnie podkreśliła oczy brązową kreską :p

    OdpowiedzUsuń
  11. modnanastolatka@onet.pl
    Wiek : 13 lat ;O
    Założyłabym ją do granatowych szortów ,białej bokserki i niebieskich balerin :)
    Dodatkiem byłyby ray ban'y i torba w kolorze nude ;)
    Wyjściem numer 2 byłyby:
    Malinowe szorty i żółty t-shirt oraz brązowe koturny. Dodatkiem byłby brązowy pasek i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako splatane-sluchawki
    E-mail: splatane-sluchawki@o2.pl
    Wiek: rocznikowo 15 :)
    zalozyłabym go do jednolitych bokserek, obojętnie jaki kolor, bo do wszystkich fajnie by pasował, proste czarne lub szare spodnie. Prosto, ale naszyjnik przyciąga wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  13. probleems@autograf.pl
    Wiek: 13 lat
    Założyłabym go do białej bokserki w ciemnoniebieskie paski włożonej w dżinsowe, krótkie spodenki z paskiem w modnym brązowym kolorze. Do tego białe Conversy i torbę na długim pasku, także w modnym kolorze brązu. Dodatkiem byłby złoty pierścionek z cyrkoniami. Włosy upięte w gładki kucyk. Rzęsy pomalowane wydłużającym tuszem, lekki róż na policzkach i błyszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie biorę udziału, ale życze powodzenia :P

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Konkurs został przedłużony do końca wakacji : )

    OdpowiedzUsuń
  16. aha , to napisz mi w komentarzu na moim blogu kto wygrał na koniec konkursu okej ? :))!

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo szkoda że dopiero teraz znalazłam Twój blog:)
    sama nosiłam się z zamiarem kupna takiego wisiorka na allegro ale nie był taki ładny jak Twój:)

    OdpowiedzUsuń