piątek, 27 stycznia 2012

Lakier magnetyczny

Cześć Wam! Ostatnio strasznie u mnie pusto ( chodzi o komentarze ) , w sumie się nie dziwnie , moja wina .. Ale tak jak obiecałam nadrabiam zaległości : ) Dziś mam dla Was, lakier magnetyczny. Co to? Jest to lakier z drobinkami metalu przyciąganymi przez magnes po malowaniu . Jest kilka głosów , że może to odnieść podobny sukces do lakieru pękającego, choć jest jednak też sporo negatywnych opinii. Jednak wielką zaletą jest to , że nakładamy tylko jedną warstwę ( w pękających dwie ) . Po nałożeniu przykładamy magnes do płytki paznokcia i czekamy około 20 s. Tworzą się w ten sposób ciekawe wzory; p Ceny są różne na prawdę różne : 9 a 40 zł. Na jednym z filmów widać jak dziewczyna używa zwykłego magnesu z lodówki , efekt zadowalający , nie gorszy od firmowego magnesu.




( czekamy aż będą dostępne te lakiery : ) )





Efekty lakieru ; )

Skusicie się na jego zakup, co sądzicie? : )

Buziaki ; *

1 komentarz:

  1. Ale super *.* Może kupię :D
    Zapraszam do mnie i odwdzięczyłabyś się za obserwowanie ? :)

    OdpowiedzUsuń