wtorek, 13 marca 2012

Czółenka w szpic

Łuhu , w końcu wiosna! Nie mogę się już doczekać czasu , kiedy to wstawałam obudzona przez słońce. Ale będę czekała cierpliwie. Już same promyki słońca przebijające się do mojego pokoju dają chęci i motywacje do rzeczy odkładających przez dłuuugi czas( nawet sprzątałam w szafie o.O ). Ale wróćmy do tematu, mianowicie do butów ze szpicem.Ostatnio zaczęły się dosyć często pojawiać. Początkowo każdy podchodził do tego z dystansem ale teraz już można je uznać za kolejny trend.A co Wy o nich sądzicie , podobają się Wam? : )






Podobają się Wam? Ja już uciekam na miasto korzystać ze słoneczka !

Buziaki ; *

6 komentarzy:

  1. Świete są ! Chyba się sukuszę na takie tej wiosny, obserwuję Cie

    Pozdrawiam ;) + zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajne , jednak ja wolę zostać przy okrągłych ;)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze mały szpic może być, ale jakoś taki większy nie może do mnie przemówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się jakoś nie podobają.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyszczuplają nogę :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń