sobota, 30 czerwca 2012

Powrót

Wiem , wiem nie pisałam dłuuugo ale obiecuję teraz będę pisać REGULARNIE ! Ciągły natłok nauki spowodował takie pustki , ale obiecuję poprawę. Teraz już mamy wymarzony koniec roku szkolnego , więc zarazem dużo więcej czasu na bloga ; p Dziś tylko dziś tak szybko o memo-bookach , które totalnie zawróciły mi w głowie. Zeszyty mają zupełnie inny format mniejszy od A4 ale większy od A4 . Wszystkie mają jakiś akcent kropek nie tylko na zewnątrz ale i w środku ( zamiast linijek/kratek są kropki co jest wygodniejsze ). Z tyłu również , co mi osobiście na pewno się przydaje , są kartki przygotowane do wyrywania.W środku są kropki wskazujące symetrię strony co jest sporym ułatwieniem.Osobiście zamówiłam 2 zeszyty oraz kostkę i jestem zadowolną użytkowniczką : )
Eh, słabo widać kropki ;x Zeszyty zostały zakupione na : http://memo-book.pl/index.php?route=common/home + Wbrew pozorom , nie mam żadnych z tego ŻADNYCH korzyści : ) ++ Jeśli ktoś umie , to błagam o pomoc przy nagłówku bo ten już patrzeć nie mogę.. Miłego weekendu !

5 komentarzy:

  1. Mam je *.* I uwielbiam ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że powstał szał na tego typu produkty, ale mnie jakoś to nie przekonuje - zamiast kresek kropki i o to tyle hałasu? No, ale ważne, żeby być zadowolonym, a Ty jesteś, więc super :D

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze fajna sprawa te zeszyty. Może sobie jakiś kupię :)
    likestyle-fashion.blogspot.com Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń