wtorek, 3 lipca 2012

Lordsy

Eh u Was też tak gorąco? Niby lepiej niż by miała być zima, ale dla mnie jest troszkę za gorąco : ) Więc zaraz kończę pisać i lecę pod ZIMNY prysznic. Przede mną jeszcze trochę pichcenia w kuchni ( planuję zrobić z przyjaciółką tort z kolorowymi biszkoptami ♥ ) a później pewnie jakiś film. Znowu mam dla Was buty ( tak wiem , za dużo ich -,- ). Tym razem stawiam na lordsy, są genialne ! Są wersje oczywiście z ćwiekami i bez, ale te bez są tak jakby ' bez charakteru'. Dużo ostatnio przewinęło się ich przez miasto , co chyba świadczy o tym, że są dobrze przyjmowane przez ludzi ; ) Kilka zdjęć:
Tak jak obiecałam , staram się pisać w miarę regularnie; ) Jeśli Wam się podobają lub nie , komentujcie : ) Dla Was to chwila a dla mnie to coś ważnego .. xoxo

9 komentarzy:

  1. nie podobają mi się takie buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobają takie buty ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajne są , chociaż sama bym ich nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boże kocham te buty są śliczne, fajny blog
    zapraszam do sb:
    http://let-me-seee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lordsy są ostatnio faktycznie bardzo modne :) ogólnie fajny blog ;) jak chcesz to możesz zajrzeć do mnie i obserwować, to odwdzieczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nawet takie buty podobają, ale w życiu bym ich na siebie nie ubrała. Po prostu mi nie pasują i do mojego stylu ubierania także :D Obserwujemy ? ♥
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominuję Twój blog do Liebster Blog Award ;))
    http://kludi-directioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lordsy! *_* Muszę sobie właśnie takie sprawić haha ; ))

    Obserwuję (jako 34). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie te buty są śliczne ale nie ubrałabym ich bo do mnie nie pasują :)
    Zapraszam :) likestyle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń