piątek, 8 lipca 2011

dress and skirt

Cześć wszystkim , co tam u Was? Bo ja hmm... ostatnio strasznie się nudzę, bo ciągle jest taka zjebana pogoda ; / ale i tak nie mogę się wziąć i zrobić dla Was kolejnych zestawów ;) A może ktoś ma jakieś propozycję na wakacje dla mnie ?:D Dziś Wam pokaże sukienkę z koszuli męskiej i zestaw z spódniczką.
A czy ktoś z Was zrobił kiedyś sukienkę z koszuli? Ostatnio znalazłam ją na blogu i mnie zafascynowała : ) Łatwo ją zrobić a przede wszystkim jest ładna . Na blogu jest pokazane jak ją zrobić : http://alicjahandmade.blogspot.com/2010/07/sukienka-z-instrukcja-obsugi.html


Przepraszam że taki mała fotka ....

.

. przez duśka 605 z wykorzystaniem square sunglasses

+ Nie za bardzo mi się ona podoba ale zasłużyliście chociaż na jeden zestaw ; )
++ Zdecydowałam , że wątpię żebym kiedykolwiek doszła do 20 obserwatorów więc jeżeli będzie 10 osób mnie obserwowało to Będzie konkurs !


Buziaki :**

4 komentarze:

  1. Kolorowo ; )))


    Hej :* Jestem pod wielkim wrażeniem. Masz cudownego bloga {mówię o całości}. Ja jestem nową blogerką i chciałam cię zaprosić na mojego
    bloga, gdzie tematem przewodnim jest szafiarstwo i moda. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz pod notką. Zapraszam również
    do dodania mojego bloga (oraz tak na prawdę samej mnie) do obserwatorów.- z mojej strony właśnie to robię {dodaję do obserwowanych}.
    Mój blog-> hoopy-style.blogspot.com. Zapraszam również do odpowiadania na pytanie od Answear.com {reklama na moim blogu pod nagłówkiem}

    PS. Byłabym wdzięczna, gdybyś mogła powiadamiać mnie o nowych notkach {ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :) }

    Z góry dziękuję za każdą aktywność na blogu.
    Hoopy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw ;) Dodaję do obserwatorów, sama jestem nową blogerką, wpadnij!

    WWW.NIEPOPRAWNA-FASHIONISTKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ;p
    i ciekawa notka.
    pozdr z zapytaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz naprawdę ładne zestawy. Ten też bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń