piątek, 29 lipca 2011

Turkus !

Hey , ja tylko chciałam Wam pokazać jeden zestaw i zaraz lecę na zakupy : ) Jeśli upoluje coś ciekawego i jeśli chcecie mogę Wam później pokazać moje zdobycze. A jeśli ktoś ma na sprzedanie takie spodenki ( jak w zestawie) błagam , odezwij się ! Po prostu zakochałam się w nich < 3
...

... by duśka 605 featuring a bow necklace

+ Zasady konkursy , który Wam wcześniej obiecywałam już w następnej notce : )
++ Hmm a może chcecie żebym pisała ceny i marki ubrań w zestawach?
+++ Jeśli macie jakieś pytanie dotyczące mojego bloga , mody lub przerabiania ubrań piszcie : something_out_of_nothing@onet.pl


Buziaki : *

5 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych kolorach ! Stylizacja świetna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja prze słodka:)
    Zapraszam na mojego bloga:)
    http://fashionella5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zegarek podoba mi się jego kolor. :)
    dodaję Cię do oberwowanych, będzie mi miło jeśli też mnie dodasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodkie są te spodenki ;)) ciekawe gdzie można je kupić? masz bardzo fajnego bloga! zapisałam się do obserwatorów !! może się odwdzięczysz? xD

    http://why-no-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń