wtorek, 5 lipca 2011

Flowers

Cześć! Niedawno wróciłam z nad morza i od razu wzięłam się za kolejna stylizację , i oto jest w kwiaty : ) ( mam nadzieję ze się Wam spodoba ). Nad morzem było po prostu cuudownie ... Dziewczyny mam nadzieję ,że to powtórzymy? :D A Wy jakie macie plany na wakacje?
Chciałabym bardzo podziękować tym 5 osobom , które pozostawiły ślad po sobie komentując mojego bloga <3 I mam prośbę piszcie czego oczekujecie od tego bloga , co chcieli byście zobaczyć , co się Wam nie podoba ...
; **


Przypominam , ze jeśli będzie 20 obserwatorów ogłoszę konkurs ! Uwierzcie , warto obserwować ; )

Buziaki ; **

3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że nie lubię różowego, ale ta stylizacja jest naprawdę ładna. Delikatna, kobieca i z pewnością na nadchodzące cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne spodenki , jak i cała reszta , ale spodenki mnie urzekły .

    zapraszam do mnie :* :


    http://bomisiewzielonauczucia.blogspot.com/2011/07/if-you-want-you-can-all.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję ten blog z nadzieją, że dodasz jakieś zdjęcia, informacje na temat przerabiania ubrań ;> . Mam kilka starych rzeczy, ale zupełnie nie mam pomysłu jak je przerobić..

    OdpowiedzUsuń